lizzibitch

Ryggont!!!

Kategori:




Grrrrr.....nåt har hänt med min rygg!! Den är kaputt, trasig, ont, aj, fan!!
Vi satt på jobbet igår o snackade om att jag är ju nästan aldrig sjuk men 
hur  mycke ont i nacken o ryggen jag har haft senaste halv året!
Sen blev det skit av allt ihopa:o(

Låg hemma hela kvällen på spikmattan insmord i Voltaren. Sov oki inatt.
Nu känner jag mig rörligare men inte bra alltså. Vet inte om det är nån
ide´att gå till vårdcentralen?

Jaja nu ska jag svepa kaffet och iväg till Rikard en trappa ner o jobba:o)
Ska jobba istället för Malin nu i 2 dagar så jag hoppas att jag håller.

Annars då?
Jo snabbsvängen till Säffle/Åmål var kort och mysig.
Johan har varit på yttligare en intervju så et steg närmare jobb!!
Solen skiner och det blommar:o)
Ha en underbar dag:o)

Kramen

Kommentarer

  • Gizze säger:

    Hej!



    Ryggont är ett h-vete...vårdcentralen lär bara säga , knapra piller och vila...



    Tips är: Ligg på mage med kudde under dig, vid troskanten ner mot låren typ..



    Res upp som om du skulle kika på tv, som man låg som barn (jag orkar i alla fall inte logga så längre stunder hihi) Ligger man så 5 minuter ett par gånger / dag så kan de släppa!



    Annars är nog kiropraktor eller allra helst läkare i Ortomanuell Medicin att rekommendera!



    Håller tummarna för att du håller!



    Gizze

    2010-03-31 | 09:28:37
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • walla säger:

    heeeeeeeeeeeemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    2010-04-01 | 08:14:01
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: