lizzibitch

Måndamorron

Kategori:

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter !!

Johan har precis kört till Malmö, han ska på jobb intervju
Tjänsten är i Bromölla så ni inte tror vi ska flytta till Malmö:o)
Håller alla tumma o tår för hjärtat!!

Jag har inget kaffe hemma!!! Grrrrrr!
Får vänta tills jag kommer ner till butiken!!
Sitter här i soffan med balkongdörren öppen, ca 5 plusgrader o hör
fåglarna kvittra o sjunga. Har set en o annan krokus o snödroppe
nu på morgonen.....JA det ÄR vär här i lövly södern....hihi!

En lycka till mufffins till Johan !! Vassegod!

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Håller alla tummar och tår jag kan komma över!

    Kramar!

    2010-03-22 | 09:31:06
  • Linda J säger:

    Men ååååå va gööött, bara köppen som fattades nu då =) Här var det -10 i morse när jag gick upp..men det börjar rätta till sig tror jag! Lycka till till Johan i dag! Kraam

    2010-03-22 | 10:14:07
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • walla säger:

    åååååååååååååååååååååååååååå nyfiken!!!!!

    2010-03-22 | 22:08:21
  • Tess säger:

    Heej

    Vad va det för spännande jobb? =)

    Hoppas det gick bra!

    Ja våren är här våren är här tralalala...=) Hääärligt häääärligt! =)

    Ha en myskväll

    Kram kram

    2010-03-25 | 19:13:04
    Bloggadress: http://tessbloggar.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Hej Tess, det är ett datajobb i Bromölla. Intervun gick jättebra och han ska på en andra på Måndag.

    Men först ska vi åka till Värmland o mysa lite:o)

    Trevlig helg på dig!

    2010-03-25 | 23:49:28

Kommentera inlägget här: