lizzibitch

Hjälp!!!

Kategori:

Måsta hitta på nåt sätt at slappna av och koppla av innan jag blir galen!
Alla tips är välkomna....ös på med dom bara!
Efter en sömnlös natt så känner jag mig bara tom. Min lediga helg! 
En hel helg åt helvete....bara trött!!

Å idag som vi ska till Linda o Istvan o träna inför utställningen nästa
helg.....jag har inte förberett nånting. Upp o packa Viljas väska!
Dagens delikatess får bli ost:o)  
Men före träningen ska vi titta på valparna....hihi!

Igår var vi ute vid Sandviken o lekte, jag o Vilja. Underbart!!!
Solen sken o nån plusgrad vid havet...ja det va positivt iallafall:o)




 

Trevlig Söndag!!

Kramen

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Du kanske ska prova lite massage eller yoga?

    Var rädd om dej!

    Kram!

    2010-03-14 | 11:37:49
  • Linda J säger:

    Avslappningsband ska nog inte underkattas tror jag =) Hoppas du får lite ro! Kram

    2010-03-14 | 16:25:43
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • Tomazo säger:

    Spikmata

    2010-03-15 | 07:30:09
  • Lizzi säger:

    Tycker det är jätteskönt o ligga på spikmattan men gud så tråkigt! Det svåra är ju o släppa allt anat o bara ligga där:o) Typiskt mig....JA:o)

    2010-03-15 | 11:55:14
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: