lizzibitch

Deklaration 2010

Kategori:



JAAAAAA Jag fick min preliminär deklaration igår.
Gissa?? Jo jag får tillbaka hela 147 rikstaler, kronor, spänn, pengar!!
Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna förmögenhet......
några förslag kanske:o)

Är iallafall jävligt glad att det inte var nån rest!!!!!

Imorse var det regn men nu kommer solen o det blir säkert en fantastisk dag!
Idag står det påskpynt på schemat i butiken.
Här ska städas, rensas, skyltas, göras massa påskägg till våra fyrbenta vänner.

Puss o Kramen

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Jag har inte fått min än. I år är jag väldigt nervös för vad det kan bli, har alltid fått tillbaka flera tusen. Men då har jag läst i flera år, nu jobbar jag bara. Jag får ont i magen när jag tänker på det:(

    2010-03-24 | 22:57:09

Kommentera inlägget här: