lizzibitch

Nu är det såhär....

Kategori:

Ja det är väl dax o berätta här om vad som händer i mitt liv.

Jag o Johan har brutit upp, en vecka har snart gått o det känns bra.
Klart det är jobbigt när det blir verklighet av saker man funderat mycke
på, när saker o ting kommer till ytan o man bestämmer sig.
Ni som har varit med ett tag vet ju hur jobbigt jag hade sist vi flyttade från
varandera, det som var jävligast då var att vi inte ens försökt, inte gjort
allt för att få det o funka utan bara gav upp.
Skillnaden idag är att nu har vi verkligen försökt, om än på olika sätt så
visar det sig om o om igen att vi mer o mer  glider isär.
Prövning efter prövning har  gjort det svårt att komma vidare
på ett normalt sätt. Vi drar inte åt samma håll o vår relation blir
blir väldigt kompliserad och jobbig o det mår ingen bra av.
Vi har faktiskt inte pratat om nåt speciellt utan bara kommit överens
om att vi vill inte mer.

Vi bor fortfarande ihop men jag jobbar ju o Johan har oxå börjat jobba
igen så vi går ju inte på varandra direkt.

Jag har hittat ett hus, en idyll som är helt i min smak o föllt pladask!
Det ligger utanför stan, mysigt o helt lagom. Mitt på Listerklandet.
Jag kan verkligen se mig o Vilja där ute.
Jag har alltid haft en dröm sen jag flyttade ner hit o det är att få bo i
ett mysigt hus, o nu ska jag kanske det!! Nu hade jag ju inte tänkt göra
det själv men nu är det så det blir o det betyder mycke för mig att
känna att jag får ett redigt boende för mig o min bebis:o)
Har fixat med banken o Karro o hennes pappa har varit med o kollat.
På Torsdag ska jag dit igen o då ska Malin följa med oxå.



Klicka på bilderna så blir de större..... 

















Kommentarer

  • Pocca säger:

    Perfekt för Lizzi! Keeeeeep going!<3



    KRAMAR

    2010-06-15 | 19:45:27
  • Himmelohelvete-käringa från Värmland säger:

    WOOOHOOO har tänkt på dig hela dagen om hur visningen gick!!! Fan va nice, hoppas verkligen det blir ditt gumman=)



    KRAMAR

    2010-06-15 | 21:11:40
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Himmelohelvete-käringa från Värmland säger:

    ah men va fan nu ser jag ju att det är ett annat hus hahahaha, antar att det i Norje inte var nåt att ha då? Hoppas du får detta istället då=)=)



    kraaaaam

    2010-06-15 | 21:26:05
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Gräddsås säger:

    Det kommer att bli kanon det gumman!! Tycker synd om er båda men skönt när man bestämt sig ändå.. Hälsa Johan att vi tycker om honom ändå:) Å dig älskar jag... Kraaam

    2010-06-15 | 21:32:33
  • Kamilla säger:

    Men, vad tråkigt. Men har man försökt så har man, då kan man inte göra så mycket annat. Vilket mysigt hus:) Håller tummarna för dig. Vi kommer och hälsar på dig till sommaren:)

    2010-06-15 | 23:07:36
  • Linda J säger:

    Hoppas du får ditt hus nu och hoppas du mår ok...vad tråkigt att behöva bryta upp men ibland finns ju inget alternativ. Stor kram från mig till dig!

    2010-06-16 | 09:38:26
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg
  • Karro säger:

    Detta blir allt bra ska du se.

    Du har många vänner att vända dig till och som bryr sig om dig.

    Kram gumman :)

    2010-06-16 | 14:00:34
  • lomman säger:

    HEj Lisen, jag känner hon som har det huset, försökte ringa dig men den va avstängd.. hör av dig..tänker på dig och Johan.. kram kram

    2010-06-17 | 21:56:10

Kommentera inlägget här: