lizzibitch

Så nära nu

Kategori:

Ja jag är så nära nu att få huset jag vill ha!!
Efter att kommit överens med ägaren om priset så väntar
en besiktning på Onsdag den 30e kl 10:00!!!!
Om allt är okej så blir det affär av:o)

Igår var en tung o jobbig dag! Många tankar o mycke ångest men jag tror att ibland blir det
för mycke bara o man vet varken ut eller in!! Tur att jag har folk runt mig som känner mig o
kan få mig på banan igen...haha!
Idag känner jag mig som en ny människa! Gött!!

Snacka om mycke o se fram emot nu, huset, Göteborg till veckan, Säffle i slutet på Juli!!

Ja den här sommaren kommer bli kanon......tro mig:oP

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Det är nog en vanlig reaktion skulle jag tro, särskilt när det är ett sånt "stort steg". Mycket pengar, som triggar igång tankar som vad har jag gett mig in på? Tusen tankar som virvlar runt, och som blir svåra att sortera. Jag förstår din panikångest. Men som sagt, det är skönt att man har vänner som kan hjälpa en att sortera:) Kram och grattis:)

    2010-06-23 | 08:50:16
  • Simona säger:

    det kommer bli så bra Lisen när jag och spike senare flyttar in til dig :P <3

    2010-06-23 | 13:32:20

Kommentera inlägget här: