lizzibitch

Morgonstund

Kategori:

Varje morgon är inte likadan, idag vaknade jag kl 5 med pirr imagen.
Ska iväg o besiktiga huset nu kl 10:00.
Det ska ta ca tre timmar, det ska mätas, kollas, rotas, grävas o snokas:o)
Det är bra det, är det nåt galet med huset så får vi veta det idag!! Om några timmar!!
Är det inget så köper jag det o är det nån skit får det bli en etta på hjortakroken, fan!
Hoppas alla är med mig idag, det är min tur nu, jag förtjänar det här:o)
Tycker jag iallafall....haha!

Efter det är klart ska jag ta Moonlight o köra mot nordost....Göteborg!!
Där väntar en hel del trevliga upptåg och möten:o) Kalla det semester...
jag åker inte hem förän på Söndag. Härligt ska det bli o komma iväg!

Blir nog en del mobilbloggande dessa dagar!

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: