lizzibitch

Härliga tider!!

Kategori:

Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen!!



Sitter o myser i butiken med Vilja, vi har kampat o tränat lite så nu
behöver hon en tupplur o matte passar på att blogga lite:o)
Haft en drös kunder idag o ser fram emot resten av dagen.

På lördag sla vi på kalas, Anja på jobbet fyller kärring...hihi!
Ska jobba oxå förstås men ska bli gött o träffa lite folk privat
för en gång skull. Å jag jobbar kvällen på Söndag så jag har
allt tänkt slinka ner både nån cider o nån öl:o)
Det har kommit massa nytt på bolaget o jag brukar alltid göra
misstaget o prova o sen inte gilla det så jag kör säkra kort tror jag.
Om ingen har nåt vettigt förslag på nåt gött!

Snart tid för lunch....härlig dag på er!!

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    VEMS FÖTTER??? Säg inte att han har varit där....höhöhhhhöhöhöhö

    2010-06-03 | 22:55:31
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lena säger:

    Hej Lisen Härliga bilder Vi skall dricka mouserat

    rosevin i Örrud och jag skall inviga min ny solsäng

    VARMA KRAMAR MAMMA LENA

    2010-06-04 | 13:03:14
  • Kamilla säger:

    Finns en ny cider, som är god. Smultron och kiwi:)

    2010-06-05 | 08:46:55
  • Lizzi säger:

    Jag har provat den men icke:o( Kräsen satt:o)

    2010-06-05 | 12:09:05

Kommentera inlägget här: