lizzibitch

Budgivning

Kategori:


Jaha, damen i huset ringde mig igår kväll. Hon har fått ettbud från det partet som
oxå tittat på huset, det var förstås högre än mitt. Får helgen på mig att ta ställning
hur jag vill göra. Men är redan nu klar över hur jag ska göra, så jag ringer henne imorn.
Samtidigt får jag börja tänka på plan B.

Allternativet är att jag skaffar mig en billig provisorisk lägenhet o fortsätter leta hus.
Har gjort intresseanmälan på några slycken, väntar på att en kille ska ringa mig
o snacka om 2 andra.

Eller så sår jag ta en 2a lite dyrare men tänka mer permanent....detta är svårt!!!
Jag vill ju ha ett bra boende för mig o Vilja från början, men bor vi mindre o billigare så
har jag chansen  o spara lite under tiden:o)

Jaja vi får se hur det blir.....tålamod!!!

Jag o Vilja bor ute hos Karro i Siretorp under helgen o passar hennes hundar, sååå
härligt o va på landet:o)

Vilja har däremot varit väldigt orolig, vaknade redan 4 imorse o pep o vimsade omkring.
Måste ju bli jättekonstigt utan husse o kisarna.
Men hon har varit där ett par timmar idag o träffat dom.
Dom saknar förstås henne som tusan oxå!!!
Jag har full förståelse för det o Johan kan ha henne precis så mycke han vill o kan!


Ikväll blir det några öl o grillning på altanen...gött satt!!

Trevlig helg på er:o)

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: