lizzibitch

Bud

Kategori:

Jajjemänsan, nu har jag lagt bud på huset:o)

Jag o Vilja var där ute igår, först visade vi Malin o barnen runt o sen
satt vi o fikade o snackade om huset, pappero sen pratade vi massa strunt:o)
Supertrevligt. Denna människan är helt fantastisk!
Hon har köpt en lägenhet som hon har tillträde till i slutet på sommaren
men om jag köper huset så får jag tillgång till det 15 Juli;
"Det är klart du ska bo här i sommar om du köper det":o) Hurra!

Det var så härligt o se Vilja där ute, det är bara att öppna dörren o släppa ut henne.
Hon tar sig ingenstans utan kan springa runt bäst hon vill.
Får en otrolig lugn o härlig känsla där ute.
När jag vaknade imorse bestämde jag mig att JA JAG SKA.
Sagt o gjort jag ringde henne!

Fortsättning följer.....

Kommentarer

  • Himmelohelvete-käringa från Värmland säger:

    Åh så spännande...hoppas verkligen du får huset nu!



    Ser fram emot en uppföljning här!!!



    KRAM

    2010-06-18 | 14:06:37
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Linda J säger:

    Åååå, hoppas, hoppas, hoppas!!! Håller tummarna hårt!!

    2010-06-19 | 09:39:31
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg

Kommentera inlägget här: