lizzibitch

Var är våren?!?!?!?

Kategori:

Lite tröttsamt börjar det bli med denna förbannade snön!!
Vilja älskar det så det är väl oki men jag är så trött på o frysa!!
Altid va påpälsad i flera lager o kurig o stel, nääää
jag vill ha sol o värme. Vi som måste ligga i hårdträning nu....
utställningsdax i slutet av februari i Hässleholm. Pirripirri:o)

Jag har riktigt längtat till jobbet nu när jag vart borta i flera dagar.
Ganska härlig känsla:o)  
Idag blir en händelserik dag, möte med leverantörer osv.
Ska bli intressant. Jag har lagt upp en blogg för Håboll & Jycken.

Önskar alla en underbar Måndag!!

Lite toaletthumor och härlig  sommarbild.......




Kramen

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hej Lisen Har saknat ditt bloggande. Jättekul att du har börjat igen. KRAM mamma

    2010-02-08 | 11:09:52
  • walla säger:

    välkommen hem!!!! lycka till idag :)

    2010-02-08 | 11:20:19
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Grattis mamma...första kommentaren:o) Det gick ju bra ju:o) Kramen

    2010-02-08 | 13:26:35
  • svärmor säger:

    Hej!

    Har du sett att det är 35 rottisar anmälda till utställningen och 10 frallor! Jag är jättenervös!

    2010-02-08 | 15:36:35
  • Lizzi säger:

    Oki, nä det har jag inte sett men det blir som i Malmö då:o) Maskot kommer sopa banan!!

    Vi får träffas nån dag o öva lite:o)

    2010-02-08 | 19:32:26
  • svärmor säger:

    Gärna! Vi hörs!

    2010-02-09 | 07:19:35

Kommentera inlägget här: