lizzibitch

Lita av varje idag

Kategori:


Hela helgen har det jobbats o hela veckan ska det jobbas.
Min käre kollega har lämnat mig denna vecka för att jobba
på annat håll. Känns tomt man jag klarar det nog:o)

Håller på med ett spännande projekt nu, nämligen att
lägga upp en webbshop.....det är superkul men mycke
o lära sig. Vi får se hur det blir i slutändan!

Det snöar o blåser o ja man vill varken gå ut eller se ut!
Har lite panik inför helgen då vi ska ställa ut i Hässleholm.
Skulle behöva träna ordentligt men vart hittar man en
snöfri plan, där man ser nåt på kvällen? Inte så lätt så
vi får träna på lite andra sätt, kontakten o uppställningen.
titta på tänderna osv. Är rent ut sagt skitnervös!!!!!!!!!!


Såna här skurtofflor fick jag av syrran i julklapp...tror jag
ska ta o köra lite med dom ikväll:o)

Har skickat brev o bilder till lilla farmor...hoppas hon fått det idag!!

Kramen

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Sådana skulle man ha på sig varje dag! Tänk vad rent jag skulle ha det hemma, som man ränner fram o tillbaka hela tiden =) Hoppas det går bra till helgen! Kram

    2010-02-22 | 19:24:02
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • Lena säger:

    Vilka häftiga tofflor. Lycka till med allt håller tummarna. Själv tog jag och möblerade om lite när ovädret ställde till det. Dansen blev inställd.

    Kramar mamma

    2010-02-23 | 10:57:05
  • Kamilla säger:

    Hon är fyndig som vanligt:) Lycka till på utställningen!

    2010-02-23 | 13:59:45

Kommentera inlägget här: