lizzibitch

Snö, snö o åter snö!!

Kategori:


Utsikten från vår balkong...vi har ju nät för katterna


Ska denna satans snö sätta stop för mig o Thåström?????
Pändlar just nu mellan hop o förtvivlan om jag ska kunna köra till Göteborg imorgon!!
Har kollat väderlekarna och det verkar ju som snöovädret ska röra sig uppöver i vårt
avlånga land, hoppas verkligen de har rätt. Får avvakta tills i morn bitti innan jag
bestämmer mig. Jobbigt läge....jag vill jag vill jag vill:o)
Sånt här räknar man ju inte med när man köper biljetter....GRRRR!

Har haft fullt upp idag, massa nya varor o massa folk....känns RIKTIGT bra:o)
Stormtrivs med butiken o  är så glad att jag träffat Karro...hon förgyller
verkligen min vardag:o) Tack för att du finns!!!


Vilja har ju blivit kvnna oxå....hon har börjat löpa....hihi!
Tror det känns ungefär som när ens barn tar första steget eller
får sin första tand...haha! Känner mig som en stolt mor här;o)
Nu ska vi ta en kvällstur o busa i snön....she loves it!!

Kramen

Kommentarer

  • Karro säger:

    Åh vad gullig du är Lisen.

    Det har verkligen varit en snabb resa för oss,från den dagen vi träffades första gången med våra små rottor till nu.

    Vi har hunnit med det mest på bara ett par månader, och detta med vår lilla butik har vi verkligen gjort bra.

    Du är kanon :)

    2010-02-03 | 21:58:26
    Bloggadress: http://waikikiszata.blogg.se/

Kommentera inlägget här: