lizzibitch

OS mot sitt slut

Kategori:

Os börjar dra mot sitt slut o jag känner mig ganska mättad
och nöjd med det.Skidorna har ju vart otroligt kul, det alpina kunde ju varit
bättre och hockyen ska vi inte ens prata om!
Curlingen har jag följt men tröttnat mellan varven,
ganska tråkigt spel i längden men damernas final måste jag ju se.
Just nu spelar killarna semifinal mot Kanada.
Vad som återstår har jag ingen värre koll på.
Har haft städdag idag i butiken och ska fortsätta imorn.
Håller på med det sista med webbshopen, betalningsdelen och köpvillkor osv.
Kollar runt lite o hittat ett jättebra forum där man kan diskutera med
andra så vi ska nog få till det så det passar oss:o)

Känns som min plats i soffan är gött nedsutten efter dessa OS dagar och
så har jag min data i soffan oxå. Min hörna med kuddar o filtar o mys!



Sköt om er och ta hand om varandra!!          

Kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: