lizzibitch

Joakim Thåström

Kategori:

Äntligen!!
Min julklapp till min kära syster var en biljett till Thåström 4 februari!!
På Torsdag tar jag lite semester från butiken, Statoil, min andre hälft
Johan o djuren o drar till GÖTEBORG....wiiiiihoooo:o)
Det ska bli så jävla kul o jag tänker stanna heeela helgen!!
Hoppas på lite sammanstrålning med kära vänner på Fredag o sen får
vi se vad som händer.

Måste dela med mig av några riktiga favoriter.....varsegoda!!


/>

Måste ju ha lite Lassa oxå!!! Detta är från 2003 i Linköping...jag o Walla
var där!! Det var den bästa konserten jag sett med lille Lars. Han fyllde
30 den dagen o hade div gästartister bl a Lisa "lilla damen" Ekdal :o)

Kommentarer

  • walla säger:

    Välkommen tillbaka!!!!!! Vi ska på lite semester. :) hör av mig sen :)



    Linköping...de va grejjer det :) Ni kommer få en upplevelse utan dess like, det är jag säker på. Han ä ju the Thåström.

    2010-02-02 | 07:56:40
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • svärmor säger:

    Hej Du! Roligt att du är tillbaka! Kör försiktigt till Göteborg!

    Kram

    2010-02-02 | 15:07:41
  • Lizzi säger:

    Hej Ewa...har du kollat in Hårboll & Jyckens blogg:o) Maskot är med där. Kram

    2010-02-02 | 15:59:40
  • Troystina säger:

    Greetings. This site is so full of information

    2011-11-14 | 15:08:12
    Bloggadress: http://troystina.blog13.com

Kommentera inlägget här: