lizzibitch

Fettisdagen????

Kategori:


Jag helt missade detta faktum att det faktiskt var fettisdagen igår!!
Hur är det möjligt, tror aldrig jag missat att äta minst EN semla då.
För en sån dag får man ju käka hur många man vill o pallar.
Ja jag tänker iallafall ta igen det en annan dag!!



Det var väl bara Terry Evans i huvudet på osss här igår.
Körde mot Ystad vid två och gjorde stan lite innan.
Vi har en absolut favoritresturang i Ystad som vi hade längtat
till men jaha de öppnade för sent!! Så vi fick tänka om.

Vid sex kom vi till folkets hus o tog plats långt fram vid mitten gången.
Bra platser men vilken träsmak i arslet!!
Det var intressant o spännande, särskilt i början. Det var mycke
känslor hos de han vände sig emot. Lite väl mycke skämt kanske.
Han har med sig en tolk som översätter precis allt hela tiden och
det var fruktansvärt frustrerande. Terry säger ju och beskriver på
sitt sätt o hennes översättnign blev sådär bra.
Jaja vi hade inga andrar som ville prata med oss...haha!
Kändes bra o vara där men det är svårt o säga hur pricksäker han
är för när han hela tiden ställde frågan: förstår du det? så svarade de flesta
ja jag förstår. Hade ju vart kul o veta om det var så att de kände igen sig
i det Terry påstådde om dom o de sina på andra sidan!!

Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    Semlor är bläk hahaha



    Terry Evans hade man ju velat se men som du säger...klart man undrar om allt stämmer...fränt o se och höra iaf!



    KRAAAAAAAAAM

    2010-02-17 | 09:43:27
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Kamilla säger:

    Han är väldigt skicklig att rätta till sina misstag, sen är det lite mycket skämt ibland.

    2010-02-17 | 09:55:30
  • Lena säger:

    Missade och semledagen Vi skall äta idag. Spännande att höra om Terry. Vi hörs. Kram till hela familjen mamma Lena

    2010-02-17 | 12:50:02
  • Lizzi säger:

    Kram mamma!!!!!! Ät en för mig oxå då:o)

    2010-02-17 | 13:13:51
    Bloggadress: http://lizzibich.blogg.se/
  • Gizze säger:

    Semlor...har jag ätit 2½ i år...så jag har nog fyllt kvoten...finns så mycket godare att äta ju ;D



    Spännande med Terry...såg dagens Det Okända...ja tycker han är super;)



    Nu tar jag natt....Ha d gott där ner i södern/Gizze

    2010-02-17 | 23:08:55
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Å typiskt , jag missade det programmet, men det kanske ligger på nätet. Ja nu är det natta i Södern...ha det gott i norr:o)

    2010-02-18 | 00:37:40
    Bloggadress: http://lizzibich.blogg.se/

Kommentera inlägget här: