lizzibitch

Aj aj aj

Kategori:


Mycke aj aj aj i OS nu!!

Först katastrofen för hockytjejerna som spelar mot Kanada....
stackare!! Sen Anjas vurpa i stortloppet! Å just nu är det
curling o komentatorerna säger just; aj aj aj varannan minut.
Nu får det vara bra för idag, går upp imorn  o kollar nätet
hur många AJ som rett ut sig eller ej:o)

Jag o Karro har varit på Bruks i Karlshamn idag o fått lite
info vad man kan bidra med i klubben. För min del kan det bli
lite kiosk och assistens vid tävlingar, vara med på städdagar
och dyligt. Lagom just nu. När jag har avslutat påbyggnadekursen
med Vilja så kan jag tänka mig att gå som assistent på kurser
och kanske lite tävlingar, tror jag skulle lära mig otroligt mycke
på det. Om några veckor ska vi o titta på när de utför MH test
(mentaltester). Vi ska ju själva göra det till sommaren så det
kan va kul o se hur det går till live o inte bara på youtube...haha!
Ser fram mot att träningarna ska börja...känner mig sugen!!

Nu säger vi Gonatt till Sverige.....

Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    Tack snälla!!!

    Har ju haft utan bågar förut, osynliga liksom. Så detta var väldigt vågat av mig men jag tror jag gjorde ett bra val=)



    Allt bra med dig?



    KRAMAR

    2010-02-18 | 13:18:13
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Linda J säger:

    Värst va du va insatt i OS, jag har knappt noterat att det är nu... Haha, så intresserad va ja! Kraam

    2010-02-18 | 13:31:12
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • Gustavklara säger:

    This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

    2012-01-04 | 08:57:17
    Bloggadress: http://gustavklara.blogminds.com

Kommentera inlägget här: