lizzibitch

Nytt År igen....

Kategori:

Godmorgon denna Nyårsmorgon!!

Sitter o bölar som ett barn:)) Fan va fort detta året gått o hur mycke
har inte hänt!! Herrejösses. Smatidigt som man lätt kan tänka på att
det vart jobbigt då och då så kan jag stolt säga att detta året kommer
jag verkligen aldrig att glömma!! Måste vara det absolut bästa året i mitt
liv, med de bästa besluten! Hipp hipp!!
Jag önskar verkligen bara att jag fick dela detta med er närmaste vänner
lite oftare! Varför ska Sölvesborg ligga så jävla långt från er?!?!?!

Å hur mycke har jag inte att glädjas åt mina vänner!!!
Jösses igen!! Barn hit o dit o kärleken blommar o hus köpes o jaaa andra ska
trolova varandra....härligt o fantastiskt!!

Ja jag saknar många idag....satan i gatan!!

Men ni vet att jag älskar er och att vi snart ses.

Själv ska jag fira nyår i myskläder med god mat o gott i glasen i
gott sällskap o hundar överallt hemma hos Karro!!

Gott Nytt År




Kommentarer

  • Fia säger:

    Gott Nytt År!!!



    http://www.youtube.com/watch?v=c_D4-q5vl_s&feature=related

    2011-01-01 | 01:20:37
  • Kamilla säger:

    Gott nytt år på dig oxå:)

    2011-01-01 | 15:56:12
  • Pocca säger:

    Pöss på räj hjärtat!

    2011-01-04 | 16:50:06
  • Anonym säger:

    Pöss på räj mä!!

    2011-01-04 | 17:37:21

Kommentera inlägget här: