lizzibitch

Hej mitt vinterland

Kategori:

Ja jisses va snö det är! Men det är mysigt, sålänge det inte vräker ner o
man måste skotta sig fram så fort man kliver utanför dörren:)

Nu har jag julpyntat huset, nästan färdigt. Har bara lite småprojekt kvar.
Var på julklappsjakt i Söndags men det blev mest till mig själv....skräll:)
Har ju liksom inte riktigt klurat ut vad jag ska ha för klappar till de olika.

Rummet på ovanvåningen är nu möblerat o pyntat till gästerna som kommer på
jul, ska bara försöka få upp taklisterna oxå.
Det blir hur bra som helst. Hallen där uppe får vänta lite på sin uppryckning.

Ska ta lite bilder så ni får se.

Vilja njuter i fulla drag av vintern, hoppas o stutsar o busar i snön! Hon kunde
nog vara ute hela dagarna om hon fick:)

Kossan o Busen har verkligen funnit varandra o Busen har tatt sig bra.
Har har blivit mycke starkare o pälsen är jättefin på han nu.
Nu äter han den vanliga maten igen utan problem.
Han pratar och duschar så nu känner man igen han:)

Kossan är ju ett kapitel för sig...haha! Den katten är både underbar och
ett världskrig:) Full i fan o såååå kelen på en gång!

Har haft fullt upp i butiken idag o nu är det dax o packa ihop.
Ska åka till Malin o hämta en cykel o en gammal pigtittare som jag
fått.....tack kära du!

Det var lite uppdatering....

Kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: