lizzibitch

Söndag kväll

Kategori:

Sitter i stickad tjocktröja o favvismysbrallorna o tar mig en kall öl
o bara kopplar av. Väntar på att Linda ska ringa så  höra om helgens
bravader i Göteborg:o) Vi får ju ha koll på varandra så gott det går nu när vi
bor på olika håll över hela Sverige!!

Har gjort en fotovägg idag o suttit med masor av bilder o ramar o klippt o pusslat.
Resultatet ser ni nedan. Härliga bilder på  gamla tjejligan o jag, mamma, pappa,
farmor, farfar, mormor o morfar, gamla som nya bilder...så roligt o lite rörande
oxå förstås men nu är alla med mig i mitt hus hela tiden o det känns tryggt o bra!
Har lämnat två platser till syster o bror som jag inte har hittat några bra kort på än,
men de ska självklart oxå va med o förgylla mitt matrum:o)

Mamma åker hem imorn....vi har fått massor gjort här hemma. Trädgården börjar
bli en fin trädgård och fållade o fina gardiner i alla rum. Plockat o donat med
lite allt möjligt. Vi har givetvis varit vid havet, fikat, lunchat på stan, shoppat,
fikat igen o käkat pizza från Raddes (ett måste) varit på barnkalas osv.
Vilja stormtrivs som vanligt o lilla kisen håller låda mest hela tiden. Hon äter o
leker o går på lådan som hon bott här alltid, älskar att trava runt på borden....
nej nej det får vi inte här!! Hon har hittat sitt fina klösträd o leker för fullt i det!

Tror faktiskt mamma är glatt överaskad vad gäller huset o läget, det är kul!!
Hon o Vilja kommer bra överens men nån katt tror jag aldrig min mamma
skulle skaffa.....hahaha det har varit liiiite masigt på kvällarna o nätterna:o)

Nu blir det lite skväller med Linda innan vi dyker med en film!

Tack morsan för all hjälp o vi ses snart igen!! KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: