lizzibitch

Polons förlovade land...

Kategori:


Jag har helt klart höstkänslor när jag sitter på verandan i mjukisbrallor
o tjock stickad polotröja! Det slår mig nu att JAAA nu är det dax för POLO
o HUV tröjor!! Det är det bästa med hösten!! Har redan sett några olika
som omedelbart ska inhandlas. Å glöm inte scarfsen....lovely!!



Sitter iallafall här o myser efter en helg som har innehållit en hel del olika
saker. Det mesta har varit riktigt trevligt o kul men oxå en del skumma saker.
Så som att få reda på massa grejer om någon man trodde man kände.
Så som att göra en chansning o bli totalt dissad fast ändå inte.
Så som att få jättemycke uppmärksamhet av någom o inte veta om man pallar.
Ja det kan hända mycket på 48 timmar.

Det finns iallafall massa underbara människor runt mig här som får mig att le o
skratta varje dag. Min Vilja är äntligen hemma igen så nu är jag hel o varm i själen!!

Hoppas alla får en riktigt skön arbetsvecka!!
På Onsdag kommer min käre mor på besök......längtar!!

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: