lizzibitch

Min helg!!

Kategori:

Ja det tycker jag faktiskt att det är. Ledig o utan måsten!
Ska stiga upp o göra mig en stor Latte o sen hoppa i dushen.
Ge mig in till stan, bolaget, en fika osv.
Ikväll blir det fest men Jossan, vi får se vad som händer o vart
det bär av men det är Jazzfestival i Hällevik. Just nu
är det pissväder men kanske vänder det!! Hoppas kan man ju:o)

Igår fick jag massa skvaller av en person. Han va sådär så man
märkte att åååå han måste bara säga detta o detta o detta!
Det kom fram det ena efter det andra när han plötsligt frågade;
Det är okej va, om jag säger detta? Haha, ja för mig är det oki men
undrar just vad han som det handlar om tycker om det!?!
Jag har absolut inget med nåt av det att göra dessutom:o)
Jag blev lite förvånad faktiskt, eller nej egentligen inte.

Jaja jag ska iallafall njuta hela helgen!!
Skönt ska det bli o kul ska vi ha o snygga ska vi va!
Trevlig helg!!

Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: