lizzibitch

Long time no see

Kategori:

Ja det har liksom inte funnits tid till bloggen just nu.
Men dax för lite uppdate:o)

Huset: Ja alla mina saker är sammlade på ett o samma ställe!!
Det var några år sen sist. Sä skönt.
Jag har målat matrummet och tv rummet, blev jätte ljust o fint.
Har inrett lite smått och fått up gardiner osv.
Massa saker är fortfarande i kartongen på ovanvåningen som
fungerar som mitt föråd. Planen framöver ar att göra iordning där uppe.
Ta fram det fina gamla golvet, måla o göra det mys/gästrum.
Massa förvaring osv. Ett lagom projekt under vintern.
Ute har Vilja fått en del av trädgården inhängnad så hon kan skutta runt
bäst hon vill:o) Helt underbart är det o vi stormtrivs verkligen!!

Jag: Mår hur bra som helst!! Jobbar på som vanligt, vilket är mycke o ofta
men har faktiskt varit lite ledig o pysslat om mig själv o t.o.m vart ute
på lite galej...hihi! Lördagskvällen var jag hos Anja o Harry. En hel drös med
människor o fan va kul vi hade!! En kväll att minnas kan man nog säga...haha!

Ska ta lite bilder ikväll o lägga upp:o)

Kramen

Kommentarer

  • Lena svensson säger:

    Hej Lisen Roligt att du lagt in lite bilder Skönt att du mår bra Längtar tills vi ses. KRAM mamma

    2010-08-11 | 08:19:27
  • Lizzi säger:

    Jaaa det ska bli skitkul!! Har gjort en låååång lista vad vi ska hitta på...haha allt från fönsterputsning till röja i trädgården, shopping o fika finns med på listan förstås:o) Kram

    2010-08-12 | 22:55:47

Kommentera inlägget här: