lizzibitch

Härlig helg

Kategori:

Igår var jag o Walla i Karlshamn o käkade med god old Janne o hans boss,
mycke trevligt o många skratt blev det....tack för det!!
Ikväll har jag varit i Kristianstad o käkat med Kicki o Linda, jättemysigt!
Möe värmlänska denna helgen...härligt!!
Tycker jag iallafall:o)

Imorn ska Hårboll o Jycken flytta ut till Hörvik för en dag!
Öppet hus på Norrskoga Hundcenter och vi ska givetvis va där med
massa roliga grejer och foder. Hoppas på fint väder och mycke folk!
Det håller på mellan 11 och 14.
Det blir även uppvisning med väktarhud och fika förstås! Välkomna!

Nu ska jag få lite skönhetssömn!

Kramen

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Synd att jag inte kunde komma och kolla,det verkar som om det var en trevlig tillställning!

    Kram!

    2010-04-26 | 10:03:41
  • Lizzi säger:

    Ja det var jättetrevligt! Men det kommer bli fler gånger:o) Kram

    2010-04-26 | 12:22:51

Kommentera inlägget här: