lizzibitch

Cider eller inte cider?

Kategori:

Min arbetsvecka är ju långt ifrån slut men solen skiner o jag skiner:o)
Ska hem o pysla lite på balkongen o göra mysigt!
Vi har fått trätrall av svärmor o Anders som ska tacka det äckliga
betonggolvet, det kommer bli jättefint! Ska rota rätt på alla mina
ljuslyktor och krukor oxå. Här ska skapas oas!!

Johan gick precis till bolaget o jag ringer förbrilt till han för att han
ska köpa med 2 cider till mig som jag kan gotta mig med ikväll men
han svarar inte....så jag blir nog utan cider! Det får gå lika bra med
kaffe eller påskmust  då.....SVARA :o)
Trevlig Fredag alla!! Kramen


Kommentarer

  • svärmor säger:

    Trevlig fredag själva, säg till om ni behöver flera trätrallor! Lycka till med nya datorn!

    Kram!

    2010-04-09 | 18:29:15
  • Lizzi säger:

    Det blev jättebra med golvet men balkongen är större än man tror. Skulle behöva 3 st till:o)

    Hör av mig nån dag! Datorn är superbra!!

    Ha en underbar helg o sköt om er:o) Kram

    2010-04-09 | 20:43:13
  • Linda J säger:

    Vad mysigt att börja göra fint på ballen! Längtar också ut o pyssla i trädgården! Trevlig helg! Kram

    2010-04-10 | 08:05:36
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här: