lizzibitch

Veckoblogg

Kategori:

Ja det börjar likna det:o)
Så är det när man är arbetande småvalpsförälder...haha!

Har varit sjuk i en vecka nu....grrr....svinförkyld, halsont, feber till o från,
men jag har bestämt att vara helt frisk o kry imorgon:o)

Trotts det hade jag jättemysigt i Göteborg!! Massa shopping förstås.
Vi träffade Pocka o pojke på lördan, käkade smörgåstårta och
skojade till det med lite Bcardi Breezer...supertrevligt;o)
Grattade kära syster tidigt på söndagsmorgonen
senare  mötte vi upp pappa med sällskap och lillebror som oxå var i Göteborg, klockrent!

Väl hemma igen har tiden gått åt att vila, jobba o vara ute med Vilja:o)
Vi har kommit in på valpkurs nu....i Karlshamn, med start 16 oktober.
Ska bli kanonkul och nyttigt!! Kommer gå ihop med Karro som har syster Zäta.

Annars är allt bra på Hjortakroksvägen :o)
Jag kommer jobba häcken av mig de närmaste veckorna. Folk är sjuka o ska va lediga
på Statoil o hos Rickard en trappa ner ska jag jobba istället för Malin måndag-fredag:o)

Ikväll har vi datormyskväll...haha...jag bloggar o surfar o Johan lagar dator.
Kisarna tittar på o Vilja tuggar ben!

Förut bad Johan  mig att leta upp 4 såna här....


I den här......ööööö....jaha......hahaha!  Vi hittade 2:o)


Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    jag blir så glad när jag läser det du skriver. Ni verkar ha det precis som man ska ha det som småbarns/valps förälder :)))



    Grattis till de 2 hittade muttrarna ;))



    puss & Kram

    2009-09-30 | 22:26:48
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Tack:o) Hur många olika skruvar/muttrar kan det finnas...hmmm...iallafall en miljon!! Haha

    2009-10-01 | 00:24:55
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Isa säger:

    Å dra å drit - vilket jobb att leta upp något i den där högen! Inte dåligt att ni hittade två... ;)



    London ska bli härligt! Bor ju bara 20-25 min utanför men har inte varit inne än. Det är så mycket med vardagen, haha. Ha det bra! Kram

    2009-10-01 | 00:50:59
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Ha ha ha! han är rolig Johan!=)

    2009-10-03 | 16:42:33
  • Blomman säger:

    Haha De såg skoj ut :P

    2009-10-09 | 11:32:57
    Bloggadress: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: