lizzibitch

Välkommen hem

Kategori:

Ja nu är vi hemma o har överlevt första nattenoxå:o)
Allt om Audrey kan ni läsa hära
http://audreyhepburn.blogg.se



För övrigt har jag jobbat mycke nu men är ledig idag. Imorn o på lördag ska jag ju
jobba med Malin på En trappa ner. Jag längtar som tusan!! Det ska bli sååå kul :o)

Nåt som är mindre kul är att jag har värk i en visdomstand!!! Ajajajaj!!!!!!
Jag vill inte.....min tandläkarskräck har ju blivit så mycke bättre sen jag
började hos Tord här nere men inte så bra att jag har lust o knata dit med
en jävla visdomstand som de kommer få operera ut isåfall.
Mamma så får du nog komma ner o hålla mig i handen som du gjorde sist:o)

Mamma har nog fått spader över detta med hunden...haha!
Var på jobbet igår när du ringde o sen var det fullt upp....
tänkte att jag ringer dig om några dagar så kanske du glömt
bort det...haha!

Pappa kommer väl aldrig hit o hälsar på igen ;o)

Kram på er iallafall o ni vet att jag älskar er!!!

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Jag känner igen det där, med att inte släkten är så förtjusta. Men vad ska man göra då? Låta bli att köpa ett djur bara för att inte pappa/syrran inte tycker om hundar. Men hallo! Jag är vuxen nu och bor inte hemma. Jag köper vad jag vill, och det innefattar även djur. Namnförslag var det ju oxå. Det var svårt att komma på "coola" namn. Så här kommer några lagomt coola:) Dom ska ju vara lätta att ropa oxå......



    *Stella

    *Nova

    *Mingla

    *Riva

    *Vilda

    2009-09-03 | 12:03:34
  • Lizzi säger:

    Du är på helt rätt spår Kamilla:o)

    Vilda är sååå fint men vi känner flera barn som heter det så det känns inte riktigt rätt. Stella är oxå jättefint men vi har en kompishund som heter det. Vi är inne på Vilja men jag gillar verkligen Mingla o Nova är oxå fint....haha det är ju sååå svårt men jag tror det ger sig nor om några dagar när vi lärt känna henna lite bättre:o) Tack så mycke!!

    2009-09-03 | 12:08:02
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • gittan säger:

    GOA naturligt vis eller BIRKA kanon fräcka namn

    2009-09-03 | 13:37:42
  • Aleksandra med djävulskamphundarna från Malmö säger:

    Asså annars e ju Audrey ett jäkla bra namn ;)

    2009-09-04 | 01:09:44
  • caroline säger:

    å herre gud vilken fin liten brud! lycka till med allt :)

    2009-09-07 | 12:03:43
    Bloggadress: http://annonstidning.se

Kommentera inlägget här: