lizzibitch

Skepp o Hoj

Kategori:

Jag har ju blivit av med lägenheten ju:o)
Sån satans tur!! Eller ja...tack vare supersnälla Irene o Nelly
på Sölvesborgshem som har hjälpt mig förstås.

Problemet med möblerna är nog löst oxå, kan ev få hyra ett föråd
på DR sternsgatan för 250 kr i mån. Det är väl oki.
så på Torsdag är det besiktning o då ska den vara tom alltså
får vi bära över möblerna på onsdag kväll när jag slutat 19:30.
Ja så får det bli:o)

Den här veckan har Josse semester så jag jobbar 6 dagar....perfekt:o)
Ingen mer som känner för att ha lite semester??? Haha.

Hemma är det full fart...imorn ska jag o Vilja åka till Karro o Zäta o fika!
http://audreyhepburn.blogg.se

Ha det bäst sålänge!!

Å vet ni vad Nicke nyfiken heter på danska?
.
.
.
.
.
Peter Pedal.....hihihi

Kommentarer

  • mitha säger:

    haha peter pedal hahaha

    2009-09-15 | 19:15:15
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se/wp
  • svärmor säger:

    Så bra att du blivit av med lägenheten!

    Kramar!

    2009-09-15 | 19:40:24

Kommentera inlägget här: