lizzibitch

Huset fullt...

Kategori:



Haha ja det kan man säga:o) Fyrbenta håriga saker överallt
förutom jag o Jahan då förstås...fast vi kryper ju för det mästa
omrkring på alla fyra på golvet o pratar bebisspråk o fjantar oss.

Solen har skinit o det har varit en jätteskön dag....längtar till
voffsing har växt till sig lite så vi får gå rediga promenader!!

Visade lilla lägenheten för en kille idag. Hoppas han vill ha den
o hoppas han vill ha den nu!!! Skulle va perfekt.
Bara ett problem....vart jag ska göra av de möblerna som nu
står i den tillfälligt. Soffan, soffbord, matsalsbord o skåp?????
Usch ja...orkar inte grubbla på det nu, det får bara ordna sig
när det är dax.

Nu ska jag ta en dusch o mysa ner mig i soffan.

Kramen

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Hoppas han ville ha den! Möblerna blir ett senare problem, varför skapa problem nu som man kan skjuta upp till lite senare? =) Kraam

    2009-09-08 | 19:36:28
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • gittan säger:

    vill du sälja något ring till mig!!!!!!

    2009-09-11 | 08:41:34
  • Lizzi säger:

    Tyvärr Gittan...inget jag kan sälja:o)

    2009-09-11 | 10:53:38
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: