lizzibitch

Fyndat

Kategori:

Hihi ja just det!! Jag o Walla gjorde en tur på stan o jag hittade världens
skönaste skor på BR :o) 350 spänn....lysande!!
Sen drog vi iväg på garage sale, först kände vi att oj va gör vi här, shit
va pinsamt...jaja vi får säga att vi trodde det var barnkläder.
Men när vi kom närmare blev det lite annorlunda.
En helskön tjej som skulle sälja alla kläder, skor, väskor osv för att
flytta utomlands.
Jag hittade Acne jeansen jag provade på JC för några
månader sedan men köper inga jeans för 1499!! Där på gräsmattan låg de
i min storlek o knappt använda....200 spänn..provade dom o JAAAA!!!
Slängde med en svart tunika oxå för 20.....helnöjd ja:o)

 



Kommentarer

  • walla säger:

    hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad vi kan :))

    2009-09-12 | 23:55:22
  • Isa säger:

    Fy fasen vad roligt! Hur troligt är det att man överhuvudtaget får nys om en sån garagesale och sen dessutom faktiskt hittar något som passar till ett bra pris. Snyggt jobbat! ;) Kram

    2009-09-13 | 20:10:40
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: