lizzibitch

Grattis Alva 5 år idag...

Kategori:

Din dag idag....Hipp hipp hurra för Alvaaaaaa!!!!!


Det var ett tag sen nu!
Jobbar o sover känns det som men ingen är gladare än jag för det:o)
Känns ju som jag inte har så mycke annat o blogga om just nu.
Skulle va Vilja då förstås men vi har ju hennes blogg http://audrehepburn.blogg.se

Jobbade ju hos Rikard en trappa ner förra veckan....det gick strålande:o)
Ska dit idag mä, blir nog mycke för det är höstmarknad i stan, ska hjälpa till
i några timmar innan jag ska vidare till Statoil...som sagt fullt ös! Haha!

Igår eftermiddag fick jag äntligen lite Malin dos....det är minsann inte ofta längre.
En tripp på stan o en raketfika på Ritz:o)

Har funderingar på att börja plugga, ska till en syo på vuxenskolan på måndag o
snacka lite om det o kolla upp lite olika alternativ.
Har suttit i timmar på nätet o surfat runt men det är ju såååååå mycke!
Ska bli gött o få prata med nån som har lite mer koll.

Tvättstugan kallar!!!

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    Vi får faktiskt bestämma oss nu. Minst 1 ordentlig träff i veckan. Va fan.... det är det minsta man kan begära. Varför ska allt ta sådan tid???



    Nu bestämde vi detta eller hur. Och då menar jag minst! Kan ju ta Freja & vagnen med ut på promenad med lilla (hugaligen snart jättestora) vovve.

    Pussen å kramen..



    hm.. undrar vad jag ska göra när klockan passerat 22?? OLAAAAAAAAAA ;))



    2009-10-14 | 20:31:29
  • Walla säger:

    Finaste bilden :))

    2009-10-14 | 20:31:54
  • Lizzi säger:

    Låter som en plan hjärtat!! Hoppas Alva hade bästga födelsedagen ever:o) Vi kommer o grattar snart:o)

    2009-10-15 | 22:45:58

Kommentera inlägget här: