lizzibitch

Godagens....

Kategori:


- Det har lugnat sig med jobba nu, har inbokat lite helgdagar jag ska jobba bara.

- Jag , Johanna, Linn o Pannada åker till Ullared på Måndag...jihoooo!

- Fått min iphone o nytt nr. Älskar min nya leksak!!
Jag kommer ha kvar den gamla mobilen o telianummret ett par måader till.

- Vilja växer så det knakar, vi har varit på bruks 2 ggr.
   Hon fiser som en hel karl.....urk:o)

- Inget nytt jobb, dax o slänga iväg ett gäng CV igen :o)

- Har sökt till komvux i Januari, företagsekonomi och psykoligi A.
oxå kollat upp att börja plugga till hösten. Finns två bra skolor/utbildningar
till behandlingsassistent i närheten här, men vi får se, söka kan man alltid:o)

- Igår var vi i Ronneby o hälsade på lillla Elias (Johans systerson) som hoppat 
studsmatta o trillat o brutit näsan...stackarn!! Men det såg inte alls så farligt ut som vi 
trott, skönt. På fredag ska han opereras.
 
Idag ska vi åka ut till Blomman, fika o gå ut med hundarna en tur :o)
Tråkigt väder idag bara, grått o blött!! Men jag har ju rustat mig med bra utekläder
inför vintern så det är bara o pälsa på sig!!
Ikväll ska jag o Kate o Josse på Bingo i Karlshamn!! Har inte spelat Bingo sen jag o Anneli
var på citybingon i Säffle, när den låg uppe vid trafikljusen...haha! Det var ett tag sen:o)

Nu frukost.....glöm inte gå in på Viljas blogg o kolla http://audreyhepburn.blogg.se

           

Kramen



Kommentarer

  • Linda J säger:

    Blomman hette han som tatuerade mig för 78 år sen =) Ja, bingo ja! Det var ett tag sen...Vid trafikljusen? Kommer bara ihåg när det låg där Harrys är nu, haha! Ta hem storkovan nu!

    2009-10-22 | 14:19:18
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • Lizzi säger:

    Jo Bingon låg där akvariebutiken är nu:o) Före låg ju en barnbutik där.....det är längesen!!

    2009-10-22 | 16:32:44
  • Linda J säger:

    jasså..däääär! ja det måste ju va längesen, haha!

    2009-10-23 | 08:30:32
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • svärmor säger:

    Hur gick det på bingon?

    När är det utställning i Bräkne Hoby?

    Kramar!

    2009-10-27 | 17:59:01
  • Lizzi säger:

    Ingen vinst på bingon....tyvärr:o)

    Bräkne-Hoby är den 22 nov. Jag återkommer med tider o så:o) Kram

    2009-10-27 | 21:47:54

Kommentera inlägget här: