lizzibitch

Bullar som rullar

Kategori:

  
Kanelbullens dag...Hurra!! I like:o)
Har varken tid eller plats i vårt lilla kök o baka så det får bli
en Statoilbulle när jag kommer till jobber ikväll,
Där bakas det nog för fulla bullar idag...hahaha ;o)

Jag var hos Johanna o käkade lite o drack lite öl igår...hihi!
Supermysigt o bara sitta i myskläder o tjata massa skit:o) 
Jättekram  du för att du är du o att vi tar oss tid ibland!!
Vi pratade bort många timmar så jag är lite trött idag faktiskt.

Jag o käre Johan o lilla Vilja som inte är så liten längre var ute på
en jättehrlig promenad i dag. Det är sååå härligt o strosa runt i
vår underbara höstiga bokskog. http://audreyhepburn.blogg.se

Ikväll ska jag jobba men innan det ska vi käka en smarrig köttgryta
som står o puttrar på spisen...mums fillibabba!!!

Trevlig söndag på er .....ta hand om er och varandra!!
Kramen

Kommentarer

  • Isa säger:

    Så mycket mumsigt på en och samma dag... Både bullar och köttgryta. Slurp!

    2009-10-05 | 18:30:39
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: