lizzibitch

Vårmarten

Kategori:

Den stora dagen i Säffle....vårmarten.
Då går man ur huse för att trängas på stan o handla massa skit.
Fast det är väldigt trevligt oxå:o) Man träffar ju många man kanske inte
sett eller pratat med på länge. Jag har några jag hoppas på:o)
Min plan idag är att göra stan med mor, luncha, sätta mig på nån
uteservering i goda vänners lag o ta några öl. Vi får väl se hur lång
kvällen blir. Det är härligt soligt väder iallafall....tack för det!

Igår kväll föresten så hade pappa lagt biffar på grillen när jag kom,
åååå det var så gott! Vi pratade o pratade hela kvällen.
Det är roligt o komma ikapp:o)
Särskilt när det hänt massa positiva saker som gör en glad oxå!

Så in i duschen o full fart till Säffle!!
Kramen

Kommentarer

  • mia säger:

    det låter som du har det bra ;) det förtjanar du. tusen kramar

    2009-05-16 | 18:07:08

Kommentera inlägget här: