lizzibitch

Var tog våren vägen????

Kategori:

Usch o fy va trött jag är nu!! Regn o blåst o regn igen....
Känner ju inte för att göra något vetigt när det är såhär!
Det var skönt o jobba idag iallafall fast jag blev helt slut så
fort jag gjorde nåt ansträngande:) Bara o bita ihop!!

Nu har jag myst ner mig i soffan med missarna o kollar hockyn.
Just nu leder vi med 2-0 o andra perioden är snart slut. Ser bra ut.

Ska njuta av en Wallander film när det är dax att  krypa ner.
Den tredje av den engelska versionen One step behind.
 

Imorn hoppas jag verkligen att vinden vänt på flera sätt o att
jag får tilbaka lite energi!! Trött på att vara trött o lat:)

Kram till alla som behöver det!!

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Gött att du har blivit piggare, det har jag med, inte lika seg men har taggtråd i halsen :)

    Ja visioner har man, min är att bli av med så många skulder att jag kan flytta o få en ny start med barnen.. Men tids nog så :)

    Kram på dig tjejen!

    2009-05-07 | 23:15:55
    Bloggadress: http://heartdreams.wordpress.com/
  • Mia säger:

    ska bli kul att ses ikväll. :) Underbart att umgås med dig, du är jätte mysig. kram

    2009-05-08 | 07:28:14
    Bloggadress: http://www.vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här: