lizzibitch

Utvilad

Kategori:

Jaaa faktiskt!!!

Hoppade ur sängen hos Johan vid 8:00 o körde hem, på med kaffet o i duschen.
Solen skiner idag o nu hinner jag t.o.m blogga...haha! Vilken morgon:o)
Ska iväg o börja jobba 9:30-18:00, roligare kunde jag ju haft idag!
Men det kommer va full fart på Statoil idag o då är det ju kul o jobba oxå.

Igår var jag upp till Tobbe o var lite social men ett underbart gäng...haha!
Paradiet för både vuxna o barn. Det är bara att kliva in, känna sig som hemma!
där hade vart skattjakt o barnen var som tokiga:))
Vi var alla överens att lera inte bara är kul för barn...haha!!

 


Tobbe, Ola, Malin, Freja, Alva, Keiren, Mia, Vilda, Viola (sov heeela tiden ja var där)
Några vänner till Mia kom förbi oxå men då skulle jag just åka.
Var ju tvungen hem o kolla slutet på hockyn som för övrigt gick åt h...e, trist!

Ha en underbar Lördag var ni än är!!

Särskilt Tobbe som åkte till Kreta inatt o Mia som åkt iväg tills imorn!!
Via andra kör väl på som vanligt :o)


Kramen
 





Kommentarer

  • Andreas "Kryckan" Hansson säger:

    Jag har förstått att hon har många som stöttar henne.. Om man läser hennes blogg och andras omkring henne:)



    Man ska uppskatta det man har och se bakåt på allt som hänt ochs e det som erfarenheter och inte jobbiga problem:)



    Det är min idé om hur man bör tackla sker.. Sen finns det ju olika erfarenheter som är svårare att tackla.. ta hand om varandra:)

    2009-05-09 | 09:01:37
    Bloggadress: http://kryckansblogg.blogg.se/
  • mitha säger:

    Träääävlig häääääälg=)

    2009-05-09 | 09:04:11
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se/wp
  • walla säger:

    hej å puss å kram, Trevlig statoildag :)

    2009-05-09 | 12:23:34
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Mia säger:

    hej snygging :) tack för igår, det var såå mysigt. hoppas du får en bra lördag. kram

    2009-05-10 | 00:23:15

Kommentera inlägget här: