lizzibitch

Tack snälla Ewa

Kategori:

Titta vad jag har fått av min kära svärmor:))



Idag gick jag inte upp förän halv tolv!!!!
Snacka om att sova bort halva dagen. Som tur va ringde Johan så jag piggnade till.
Lagade lite lunck till oss innan jag körde o hämtade Johanna o vi tog en
tur till Kristianstad o H&M. Shoppade lite toppar.
Jag har verkligen blivit helt jävla basic. Tråkigt men praktiskt:)
Jag har lärt mig vad jag tröttnar på o jag vet vilka plagg jag använder.
H&M har mina favvolinnen...ett med lite bredare axelband o ett med lite smalare.
De kostar 59 spänn o håller kanonbra o finns i typ alla färger.
Blev at vitt av varje sen en enkel topp i korall o ett randigt linne.
Har aldrig varit förtjust i randigt men nu har jag bara fastnat:o)

 
Dessa 4 toppar och ett diadem kostade 220 kronor.
Som hittat!! Så nu får gärna solen skina i några dagar så man
får använda linnena o få lite färg på sin bleka kropp:o)

Nu ska jag röja lite här o börja packa, jag åker till Göteborg på Onsdag.
Ska till Pocca till på Fredag sen bär det vidare tilll Säffle på eftermiddagen.
Trevlig Måndag kväll!!
Kramen

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Billigt är bra! Kul när man får mycket för pengarna!

    2009-05-11 | 19:37:42
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • walla säger:

    basic ä inte tråkigt när det är innehållet som är det roliga ;) hehehe....



    Och vilken snäll svärmor :)

    2009-05-11 | 21:20:32
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    basic ä inte tråkigt när det är innehållet som är det roliga ;) hehehe....



    Och vilken snäll svärmor :)

    2009-05-11 | 21:21:01
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: