lizzibitch

Sweden Rock Festival

Kategori:



Nu drar det ihop sig mot Sweden Rock!! Hela stan går i hårdrockens tecken.
Jag ska jobba måndag til fredag men är ledig helgen:o)
På fredagen blir det kalas o på lördagen lite lugnare, mest strosa runt o kolla på folk,
äta gott o njuta av stämningen. Ifjol hade jag o Johan band men i år har vi skippat det.
Ser förstås fram emot o träffa alla som kommer från Säffle/Göteborg!!


Johan fick besked att han får  nyckeln till nya lyan på fredag:o) Så han flyttar i helgen.
Ska försöka hjälpa honom o packa o städa en del dagarna innan så det inte blir så
mycke det sista. Jag går ju redan o funderar på gardiner o möblering förstås men
det är väl bäst han får bestämma det själv ;o) Men jag tycker ju sånt är så roligt ju!!

Nu ska jag sätta mig på balkongen igen i solen o njuta av mitt kaffe!!

Kramen

Kommentarer

  • mitha säger:

    haha jag skulle INTE skämmas över en sån otroligt fin banderoll!!!!!



    Ni har beställt sol va?



    KRAMAR

    2009-05-25 | 19:33:15
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se/wp
  • justidag säger:

    hejsan tjejen. Hmm massa mysiga rockers, härligt.



    Bland dom första åren hade jag en full norrman som slängde en skylt genom ett fönster till en fastighet jag ägde, polisen tog honom på bar gärning.

    han hade slarvat med sina sprutor han var diabetiker, o han visste inte vilket land han var dessto mindre vilken stad . :-D



    Han skickade pengar 10 000 för fönstret några månader senare, vilka mäniskor.



    Jag sticker till grekland på torsd igen, hade faktiskt dig i åtanke att bjuda med dig som en vän, men sen kom jag att tänka på att kanske inte alla är som mig utan blir svartsjuka o tror jag har baktankar. Men jag tror att ni som känner mig vet att jag är kravlös.



    Kramar till er bägge

    2009-05-25 | 19:53:12
    Bloggadress: http://justidag-pappa.blogspot.com
  • Lizzi säger:

    Haha ja det är härliga människor!!



    Du är en fantastidk människa Tobbe o vi som har äran att känna dig vet att du är din vänskap o omtanke är helt kravlös. Du har varit ett stöd sen den dagen jag flyttade ner hit o jag uppskattar det verkligen!! Tack för att du tänker på mig/oss :o)

    Hoppas du får en lika underbar semester igen o kom ihåg att säga till om du behöver hjälp med något medans du är borta!! Kram

    2009-05-25 | 20:00:25
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Mia säger:

    älskade Tobbe, han är bäst. och jaaa den skylten är rolig tycker jag :) men det är roligt att se dom när dom anländer, festligt. kram

    2009-05-25 | 21:10:42
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här: