lizzibitch

Söndag så det värker

Kategori:

Igår var jag o Johan o käkade Thaimat i Kristianstad.
Så nu är vi kvitt för nästa vadslagning...om det blir någon.

Vi har packat o städat o börjat förbereda inför flytten.
Han har inte fått besked när han får tillgång till nya lyan men
det blir ju nästa helg eller måndagen den 1 Juni

Fick en jävulsk huvudvärk förut...nästan läskigt faktiskt.
Det bara svartnade o blixtrade till. Kändes som ett satans tryck
på vissa ställen i huvet. Det är några timmar sen
nu o det har nästan släppt helt. Tur det för jag ska till jobbet nu.

Imorn ska jag va ledig. Tvätta förstås men tänkte oxå hinna med
en fika på stan o va lite social men någon vän kanske:o)

Syster Åzzy ska till London o undrar om jag önskar mig nåt när jag fyller
år....klart jag gör...en väska vill jag ha!! Som ingen annan har!!
En lagon stor med mycke färg o gärna mönstrad :o)

Härlig Söndag på er!
Puss & Kram 

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Peppar, peppar, peppar, verkar som det inte blev någon förkylning av det hela, bara lite skrämsel hicka ler

    Hoppas du haft det bra!

    Kram kram

    2009-05-24 | 21:33:07
    Bloggadress: http://heartdreams.wordpress.com/
  • Anki säger:

    Usch inge kul att ha ont. tur att det gick över iaf innan det var dax för jobb

    Kramar

    2009-05-25 | 14:36:39
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Åzzy säger:

    Jag ska leta så gott jag kan så att jag hittar en väska som ingen annan har i heeeeela Göteborg, eller Sölvesborg. Det blir svårt i vilket fall som helst att springa och köpa en likadan! ;D

    2009-05-25 | 20:19:25
    Bloggadress: http://fotobloggen.tumblr.com

Kommentera inlägget här: