lizzibitch

Snurrigt värre

Kategori:

Det är mycke jobb nu....underbart!! Är ledig typ 3 dagar på tre veckor.
Det blir möe pengar det:o)

Har ju fått besked från A kassan nu att jag får stämpla 375:-/dag.
Jippi!! Det blir ju inte så mycke då o det kommer absolut inte räcka.
Jag har ju mina lån efter Zingo som kostar mig 3000 i mån, lite surt då!
Men jag orkar inte stressa upp mig o oroa mig för det utan jag jobbar på
o drar in så mycke jag bara kan:o)
Önskar bara jag kunde få liiiiite medvind nån gång.
Men skam den som ger sig, jag känner på mig at det blir bra!!
Får ju en del retruaktivt nu iallfall:o)

Har gjort en helt bedrövlig miss med en räkning o jag höll på o
bryta ihop här härom dagen men det var inte så farligt som jag trodde
o situationen är snart löst. Ett ord....Klantsrsle!
En kravavgift från Intrum kom på posten på 169 kronor.
Jag betalade den direkt o inget mer med det förän det kommer brev
från KRONOFOGDEN!! Delgivningskvitto o skuld 169:- plus kostnader
800:-.....vad i he.....e?!?!?! Jag har ju betalt!!!
Ja till Sergel inkasso inte till Intrum.....men åååååååå!
Verkar inte som jag får nån prick om jag beltalar med en gång.
Blev ju prickfri i Juli ifjol o det hade bara kännts så jävla onödigt
o tråkigt om jag får en igen som varar i 3 år: Hoppas det är som jag tror!

Det händer lite roliga saker oxå faktiskt...haha!

Nästa helg kommer nog pappa ner. Jag hoppas verkligen det blir så!!!
Johan ska snart flytta....kul!
Sweden Rock närmar sig med stormsteg!
Jag är ledig ikväll o ska bara mysa o plocka o städa(har inte hunnit packa upp än)
Johan är skyldig mig en middag för vi slog vad o Jag VANN...hihihi!!
Ska bli gott det hjärtat....va sägs om Lördag kanske??:o)
Nu ska jag sticka o jobba!
Ha en underbar dag

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: