lizzibitch

Shop til you drop....

Kategori:

Idag har jag vart hos Rickard o Malin på En trappa ner o praktiserat lite:o)
Det gick jättebra o jag kände mig som hemma där direkt...svinkull!!
Hoppas han behöver mycke hjälp framöver....I´ll be there:o)
Johan kom o käkade med mig innan vi tog oss en sväng till Shack Matt.
Butiken fyller 22 år o har 22% på allt.
Johan fyndade skitsnygga Jeans, kortbrallor o scarf,
 ( inte bara jag som gillar scafs...haha )
Jag köpte mig några presenter för födelsedagspengarna från farmor.
Tack så mycke...blev en topp, ett linne o en munkis förstås;o) 360 för allt!!


Nu ska jag hoppa i uniformen o köra till jobbet. Stängning idag igen.
Imorn ska jag köra till Kristianstad på jakt efter presenter.
Det är en mycket viktig dag imorn...Keiren fyller år!!!
Pappa kommer nångång på eftermiddan så jag hoppas hinna med
en del innan. Säkert lite mer städ i Johans lägenhet som ska tas.

Ja man behöver inte bli rastlös här iallafal :o)

Kramen

Kommentarer

  • Pocca säger:

    Den röda tröjan är min favvo! Tur att jag inte är en copycat! Ha ha ha!



    Kramen

    2009-05-28 | 19:43:07
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Jasså, du har hamnat där oxå. Kul!

    2009-05-28 | 22:19:11
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Fin tröja. Gött när den går upp i halsen.

    2009-05-29 | 06:30:42
    Bloggadress: http://fotobloggen.tumblr.com
  • Anonym säger:

    Den tröjan var ju superfin!!! klädintresset ger sig ju inte iaf ...jag vill bara shoppa shoppa shoppa nuuuuuu!!! kram Anki (justidag dotter)

    2009-05-31 | 23:36:15

Kommentera inlägget här: