lizzibitch

Hur glad kan man va?

Kategori:

Upp o hoppa o börja städa....nja en kaffe o lite dator först väl:o)
Det är viktigt att man kommer igång på rätt sätt om man ska få nåt gjort.
Tänkte börja med köksskåpen o sen badrummet.

Ska möta upp Johan för lunch på En trappa ner, hos Malin o Rickard.
Jag ska dit imorn o vara med en stund o kolla hur dom jobbar, kolla kassan,
disken osv.  Sen är det bara o hoppa in o jobba om det behövs:o)
Till veckan jobbar jag mycke på statoil men Rickard har mitt schema o
kommer ringa in mig om det blir kris med alla Rockers.
Förhopppningsvis kan det även bli mer under sommaren:o)
(
Vart är mitt sommarshema på Statoil??? Inte klart än!!! Grrrr)
Lizzi + Walla = Katastrofbästaste teamet ever!! 

Känner mig ungefär så här glad idag!!!!


Kramen

Kommentarer

  • Anki säger:

    Hahahaa härligt att va så där glad:D & vilket oslagbart team ni kommer bli!!

    Kraaaaaam

    2009-05-27 | 10:12:45
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • walla säger:

    hahahahaha lätt att det är så!! Ses snart, ni ska få bästaste servicen :)

    2009-05-27 | 10:20:29

Kommentera inlägget här: