lizzibitch

Dan Viktor Andersson

Kategori:

Ja så hette han......
    
Vi var ju med vår goda vän Sebastian på Vis Rock Afton i
Göteborg igår. Skitbra var det!! Har inte haft så kul på den dag jag minns.
Vi var helt sålda....av musiken, stämmningen o alla härliga människor.
Jag som är en riktig textmänniska uppskattar ju sånt här jag:o)
Kolla in närmare på
Danviktor.com

Efter detta äventyret gick vi till rockbaren o mötte upp David.
Vi kom väl hem här inatt vid halv fyra....harkel....haha!
Men vi är så pigga o i form idag så.
Ska komma i kläderna här o åka ut en tur o se vad som händer idag.

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    va kul att ni hade det så kul!!

    2009-05-14 | 21:24:25
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Jag är bakis... jag erkänner. Men du har ju varit så oförskämt pigg så jag ville ju inte vara sämre. Men det funkar inte.. Jag orkar inte mer! JAG ÄR BAKIS SOM ETT RAS!!! Puh... va skönt och få det ur systemet;-) Nu ska jag gå ut och röka med dig på min balkong!=)

    2009-05-14 | 21:35:48
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • Mia säger:

    hihihiihii de låter skoj hos er, rolig kommentar av pocca ;) stackaren. puss kram

    2009-05-14 | 22:02:12

Kommentera inlägget här: