lizzibitch

Vårstädning o Vårkänslor !!!

Kategori:

 
Krokusen blommar för fullt i stan....
Idag känner jag verkligen för att städa!! Vi kan kalla det vårstädning:)
Det är inte så märkvärdigt som detlåter utan, tvätta, damma o damsuga.
Behövs nu efter katterna vart här.De åkte hem till Johan igår.
Idag SKA jag slänga granen o göra iordning på balkongen. SKa bli kul o
se vilka soltimmar jag har på balkongen,vid ett tror jag hon tittar hit:)
Då ska jag sitta o kisa e ett hörn med kaffekoppen...härligt!!
 

Igår var jag på stan en sväng o fikade med Malin, Freja o Keiren, Mia o Viola.
Jätteskönt o träffa Malin, det var jättelängesen ju!! Å jättekul o äntligen få
träffa Mia:o) Det är så gött när folk är precis som oss...eller hurt Malin? :o)
Freja har fått sin första tand o det konstaterade Malin när Freja bet henne i fingret.
Mia fick fram ett glas o tryckte in i munnen på henne o Jaa det klirrade!
Hahaha okej så gjorde man för att kolla det ja.....jag har lärt mig nån nytt.
Kolla in
Wallaz o se närbilden...hihihi! Keiren hade med sitt spel (skitbra:)
 

               

Kommentarer

  • sandra piik säger:

    ja jag vet! har inte ens stake nog att stå för det hon/han/den säger. utan måste vara anonym, så jävla lågt. men tur att vi resten är så jävla bra! ;D



    och varsågod, här har du malla tillbaka ;D

    2009-03-19 | 12:02:51
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • ulle säger:

    kommer du ihåg va vi satt mycke på balkongen på vallen :) de va kul de,då var de after beach nästan varje onsdag och ut på helgen också:) phu va jobbigt men kul hade vi:) de är tur vi tar de lugnare nu kram kram

    2009-03-19 | 14:45:57
  • Kamilla säger:

    Underbart med vår, Som man har väntat......

    2009-03-19 | 15:10:34
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: