lizzibitch

Uttråkad .....

Kategori:

Detta mötte mig i dörren halv fem imorse...men Åååå!
Jag insåg att det kommer gå fortare för mig att pulsa
iväg till jobbet än att borsta rent bilen o skrapa rutor osv.
Så jag fick mig en minst sagt kylig promenad. Blåste satan!
 

Synd att ni inte ser min snygga Ivan Svenssons Åkeri mössa.
 

Har sovit ett par timmar nu o jag känner mig inte alls ok.
Kallsvettig o varm, tung i huvudet o så, kanske är nån skit
pågång eller så är jag bara trött...vi får se. Ska ta en dusch nu.
Ska jobba igen på Torsdag 13-19.30 Gött!!:))))

Vad ska man gör ikväll då? Känner mig uttråkad. Hade velat
ha ett fik/pub att gå till o se lite folk o fikat:)
Var inne på bio men Johan kommenterade det inte ens så
jag antar att han inte var så  sugen på det :o)
Kanske äntligen ska klä om mina stolar...ja det blir bra!

Ha en underbar kväll!
Kramen

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Hoppas du inte blir sjuk nu då! Känns som om alla är sjuka för tillfället, varenda en man pratar med är krasslig o snuvig. Ivan Svensson-mössa går inte av för hackor... =)

    2009-03-24 | 17:49:00
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Tack så jätte mycket för ditt fina inlägg, blir alltid glad när jag får kommentarer men just idag så betyder dem extra mycket. O när man vet att det finns fler som haft samma eller liknande så känner man sig inte lika "ensam" med det.

    Rörigt har det varit o framförallt så är pressen jag har på mig själv den som ställer till det, så jag hoppas det är en liten övergående svacka! =)

    Kram kram o hoppas att du snart mår bättre med!

    2009-03-24 | 18:26:39
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • Kamilla säger:

    Tänk att det har snöat ända nere hos er. Vintern vill tydligen inte ge sig. Ghaaaa!!!

    2009-03-24 | 18:59:25
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: