lizzibitch

En dag som så många andra

Kategori:


Torsdag 12 Mars

Denna dagen har gått av bara farten! Jobbat, fikat, städat o städat,
tvättat, lagat mat, kollat lyxfällan, gjort iordning i sovrummet, pratat i telefon
o vipps så sitter jag här halv ett på natten!
Hade ju lånat med Rallybrudar men det blir det inget med nu,
kanske kollar den på dagen imorn, ska fortsätta tvätta o börjar inte
förän fyra så det passar perfekt med en mysdag imorn ju:)
jag tänker  iallafall inte gå ut för här har snön vräkt ner under kvällen.
Fast jag tror fan den redan håller på att smälta bort.
Vilket bakslag!! Det har ju vart rena våren ett par dagar nu.
Längtar sååå till sommaren nu!!



Hjärtekramar till

Keiren som har vattenkopper o fick stanna hemma.                    

Malin o Alva o Freja som åkt tåg typ hela dagen.                           
       
   Lotta som satte åt Göranjävel igår!! BRAVO!!                                   

Johan som har ordnat upp viktiga saker.                                        
              
Emmy som kommit hem från Norge o har blivit 25 år.                 

Jannice som nästan jobbar ihjäl sig.                                                
                        
 Linda som ska byta arbetsplats.                                                        

Marica som messade mig idag.                                                        
                                  

Nu är det natta så sov så gott o dröm sött!!



Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej Lisen!

    Hittade till din blogg via facebook! Fin bakrund du har till bloggen. Så du har flyttat till Krisanstad?Var det jobb eller kärleken som tog dig dit?

    Ha en bra dag!

    Kram Anna

    2009-03-13 | 07:11:43
    Bloggadress: http://annashusidingtuna.blogspot.com
  • Kamilla säger:

    Här har det oxå kommit snö:(. Såg du att Opeth kommer till Arvika? Gissa om Malin kommer att bli sugen;)

    2009-03-13 | 07:42:06
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • mia säger:

    ibland är det härligt när dagarna springer iväg, jag ska med ta en mys dag idag, har gett mig själv utegångsförbud till tidigast kl två, måste köpa blöjor : ( vill inte sticka ut näsan i detta kalla väder, håller med dig, sommaren! villa ha! du om någon ser ju frästen pigg och allert ut alltid! härligt, kram kram

    2009-03-13 | 08:40:32
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • Anki säger:

    Å ett hjärta te Lisen gör att hon är så go=)

    Ha en bra helg,

    kramar

    2009-03-13 | 08:43:26
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Anna säger:

    Hej igen Lisen!

    Jo, jag finns i din facebooklista, frid i efternamn nu kanske du kommer på vem jag är??!?

    Kram Anna

    2009-03-13 | 14:26:44
    Bloggadress: http://annashusidingtuna.blogspot.com
  • Lizzi säger:

    Haha ja jag trodde det var du men jag var inte säker så det var ju lika bra att fråga! Jag kommer absolut följa din blogg:))) Vi hörs. Kram

    2009-03-13 | 14:46:12
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • lindiz säger:

    Hjärtekram tebaks till dig me=)

    2009-03-13 | 21:48:09

Kommentera inlägget här: