lizzibitch

Kaffe Latte

Kategori:


                 
Jag längtar efter en riktigt god Kaffe Latte!!!!!
Å det ska snart bli verklighet:)
Jag ska fixa iordning mig, packa ner Poccas dator som jag ska skicka iväg
på service sen bär det av in till stan, det är .inte alls långt föresten.
Dagens schema är
Först blir det frukostfika med Bassan, sen lunh med brorsan, hem o vila en stund
och invänta Pocca när hon kommer från jobbet sen blir det in till Haga o
träffa David o dricka lite öl på Cheers som tydligen är hans stamhak:)
Så denna dagen kommer o fikas o mysas bort:) Underbart o det ska bli så kul
o träffa dessa människor, det är så längesen!!
Ska allt strosa runt lite o kolla i butikerna oxå, har inget direkt jag ska ha men
det är ju ett måste o kolla runt lite:)
Måste iof ha ett par nya Converse men vi får se om jag lugnar mig lite med det.
Har ju några favvobutiker jag alltid måste besöka när jag är här och dom
ligger inte i femmanhuset....nej nej där går jag fan inte in! Enda anledningen att gå in där har
varit Åhlens men nu har ju de öppnat på Kungsgatan.
Det har faktiskt hänt en del i Göteborg det senaste, det är kul!
Ha en bra dag o nu hörs vi inte förän jag kommer hem.

Kramen


Kommentarer

  • Kamilla säger:

    ALLT lät fööör bra för att vara sant. Nu blir jag avis:(. Här i hålan finns ingen god Latte, inga mysiga affärer, och skulle nån(risken är ju stor)se mig dricka öl på en tisdag så är man ju alkis snyft.

    2009-03-03 | 10:57:46
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • ulle säger:

    ha de så kul i kväll:)kram

    2009-03-03 | 17:23:22
  • walla säger:

    men HEJ på bassan :))))

    2009-03-03 | 17:42:07
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    nu längtar vi faktiskt efter dig!!!

    2009-03-03 | 18:30:26
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: