lizzibitch

Shop till you drop

Kategori:

Idag vaknade jag något mer utvilad än igår....skönt.
Jag o mor gick upp o kökade frukost o slappade lite innan vi
gick ner till stan. Malin kunde ju tyvärr inte mötsa upp oss:(
Vi gick runt ialla våra små butiker o mamma var minst sagt överaskad,
att det finns så mycket  o att det är sånt utbudi vår lilla stad:)
Tyvärr fick vi oxå reda av en tjej som har underklädesbutik att hon ska stänga och
tydligen flera andra butiker runt torget, gud va trist!
Jag berättade det för Malin o hennes första tanke var samma som min,
oj va många bra lokaler det blir lediga då kanske...haha!
Typiskt oss. Jag köpte mig ett svart ganska stort halsband, det var 70% så det
var inte dyrt, mamma hittade en skitsnygg kappa/jacka.
Å så köpte hon en ängel oxå förstås..haha!
Bilderna är från Bromölla möbelaffär.
Mamma fyndade flera fina tyger o jag kom ut med en löpare till soffbordet.


Marimekko...I like, vill ha kannan men 250 spänn!!


Ett alldeles ljuvligt glasrum inne i butiken fyllt med underbara ting!

Nu får det va färdigshoppat för denna gången. Nu gäller det o få
allt på plats här hemma, väntar på att det ska bli lite bättre väder
o torka upp lite så jag kan börja inreda balkongen:)

Mamma åker med tåget 12:45 imorn så vi hinner gå upp i lugn o ro
o käka frukost o så innan det är dax.
Vi har ju hunnit med en hel del dessa dagarna kan man ju säga.
Sen ska jag jobba tor, fre o sön denna vecka...Kul!
Nu blir det Bygglov :)

Kommentarer

  • mia säger:

    tjenis...vad mysigt ni verkar haft det du och dina mamma. Vilket kul skvaller du kom med nu, jag hade inte hört att butiker ska stänga, vilka mer? fan staden kommer ju gå under, Nu får ni öppna något nytt häftigt spännande hak! kram på dig

    2009-03-10 | 22:21:59
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • walla säger:

    hahhahah tur att vi inte tänker lika ;) hahahhahaha.. MEN NÄR FAN SKA DET BLI AV!!! Alla gör och inte vi.



    Kramar i massor och godnatt!

    2009-03-10 | 23:22:11
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    klart att hon köpte sig en ängel ;)

    2009-03-10 | 23:22:52
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Haha kul att JAG kan komma med skvaller här:) Men jag vet tyvärr inte vilka de andra är:( Ska luska i detta såklart!

    2009-03-11 | 00:07:10
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • walla säger:

    jag är skitsugen.. Ola & jag satt å spanade på det igår kväll hehehehe..



    Tack snälla söta underbara bästaste du som hjälper oss om de små blir sjuka.

    2009-03-11 | 08:50:08
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: