lizzibitch

Tråkigt!!!

Kategori:

Jag har inget annat å komma med än gnäll idag!!!
Jobbat o vilat o diskat o pratat med Pocca o Malin i telefon.
Allt detta var jättebra o jättetrevligt men nu är jag så uttråkad
så jag vet inte vart jag ska göra av mig!!
Jag ska inte jobba förän 31 mars om inget händer innan o det är
skittråkigt.Vill ju jobba, jag kommer klättre på väggarna!! 
Jag har ju inte rökt heller sen i torsdags o det känns nu.
Fan va sugen jag är....men icke!! Det blir det inget mä.
Kisarna bara sover o inte ett skit på TV.
Kamilla undrar om vi har delad vårdnad om katterna o ja det
kan man väl säga. De bor o är mest hos Johan men jag hämtar
dom ibland o har dom här några daga r:o)

Nej usch jag ska sätta mig o skriva en To Do lista så jag har
lite måsten i mitt liv o lite stress o press på mig!
Saknar familjen Walla, börjar få redig abstinens men imorn
kväll kommer dom hem så på Onsdag hoppas jag verkligen
på en Ritsfika eller en tur till Valjeviken!

Kramen

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Klädbutiken då? Behöver inte de någon extra hjälp?

    2009-03-17 | 08:10:54
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Åzzy säger:

    Jag funderar på om jag skulle åka med ner några dagar efter att du varit i Värmland. Så kan jag ta tåget hem. Behöver miljöombyte.

    2009-03-17 | 08:14:06
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Mia säger:

    hejsvejs! kanske vi skulle kunna få ihop det då så vi kan träffas alla. det hade varit jätte mysigt, tusen kramar MIa

    2009-03-17 | 08:53:33
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • wallaz säger:

    lätt att det blir ritzfika och valjeviken träff på Onsdag!!!! Hela högen!!! Alla ska vi sitta där och mysa ikapp med kaffe i mängder.

    Längtar hem nu...jättemycket!! Längtar tills söndag åxå! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Pussen å kramen och wow va duktig du är att du inte rökt något!! go go go go go :)

    2009-03-17 | 09:14:01
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Försöker du sluta röka?

    I sådana fall önskar jag dig lycka till. Det är lättare än vad man tror bara man är motiverad.

    2009-03-18 | 18:01:26

Kommentera inlägget här: