lizzibitch

Planet Earth

Kategori:

Skepp o Hoj !!

Jobbat idag, så mycket mer har det inte blivit.
Malin Palin kom på besök...ensam...huh:)))
Vi drack kaffe (utan mjölk!!!) pratade mat o skit o hon fixade
till sin blogg...supernice!
Det är ju så kul när man fattar hur man ska greja o ändra o så
fast jag är så nöjd med min nu:) Ska nog ändra texten till svart bara,
tycker det är lite svårläst när den är så gråblek.

Har just kommit ur duschen o hoppat i myskläderna o ska åka bort
till Johan...vi ska käka pizza...ja favoriten från Bromölla...haha
 o kolla på Planet Earth som han fått idag.
Jag är jättenyfiken, har sett lite klipp o det är nåt helt otroligt:)

   

Trevlig kväll!!
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    hej hej nu är jag hemma och shit i gatan va nöjd jag är med bloggen :))

    2009-03-31 | 20:07:32
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Mia säger:

    en stor kvällskram till dig och smaklig spis!

    2009-03-31 | 22:19:05
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här: